• April 2015
    M T W T F S S
    « Mar   May »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
  • Pages

  • Marginalia

  • Accumulations

Blog Wars | O Implicante Fights Back

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10wwVermelhow.

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10ww

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10wwVermelhow.

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10http://www.vermelho.org.br/noticia/262519-6

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10www.

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10http://www.vermelho.org.br/noticia/262519-6

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10wwVermelhow.

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10ww

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10wwVermelhow.

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10http://www.vermelho.org.br/noticia/262519-6

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10www.

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10http://www.vermelho.org.br/noticia/262519-6

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

vermelho.org.br/noticia/262519-6

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

w.vermelho.org.br/noticia/262519-6

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10www.

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10http://www.vermelho.org.br/noticia/262519-6

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

vermelho.org.br/noticia/262519-6

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

Screenshot from 2015-04-20 15:51:31

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

vermelho.org.br/noticia/262519-6

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

w.vermelho.org.br/noticia/262519-6

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10www.

Screenshot from 2015-04-20 15:53:10http://www.vermelho.org.br/noticia/262519-6

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

vermelho.org.br/noticia/262519-6

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?

Blogger Fernando Gouveia of the Web site Implicante, which engages in anti-PT propaganda on the Internet, receives R$ 70,000 for communications services to the Alckmin government (PSDB). The government attributed the hiring to a public relations agency that works for the state.

Which PR agency?

And what is to become of the opposition blog Implicante.org and its collaborators?

The communists of the PCdoB advise us to stick a fork in it — it’s done. As to the site itself, its whois registry is thoroughly enciphered thanks to the privacy services of GoDaddy (which has begun advertising on TV here recently.)

The Web site Implicante.org, used to attack the PT, Dilma Rousseff and ex-president Lula, feeding on hatred, prejudice and disinformation, is no longer on the air. The site disappeared the day after reports that the Alckmin government hired the company for R$ 70,000 in public funds.

Gouveia is a partner at a certain Appendix Consultoria

The site and its creator, journalist Fernando Gouveia, aka Gravataí Merengue, were denounced in the press, which pointed a finger at the monthly fee of R$ 70,000 paid by the Alckmin government to a company in which Gouveia is a partner,a certain Appendix Consultoria .

O Implicante denied that it had disappeared, however, in a post on Monday morning. As follows:

O Implicante has not and will not cease publication as reports like the headline from Brasil 247 shown above. Overnight on Sunday, the site underwent preventive maintenance in view of the growing numbers of visitors recorded in recent months.

No member of Implicante was asked to comment about the supposed shutdown.

If you still harbor doubts about the kind of journalism practiced by sites (like Brasil247), this is a fine example how they treat the facts.

Vermelho insists, however:

“Anti-PT blogger receives R$ 70,000 monthly from the Alckmin government. The same salary as a teacher!” quipped humorist José Simão. …

Journalist Barbara Gancia was also angry. “The anti-PT blogger @gravz who was unmasked is one of many that provoke trolling against me online,”she said.

Demoralized, Fernando Gouveia has lost all credibility to resume work on the Internet — if anything, because what he produces is not journalism. The archives of Implicante will also be destroyed, so that they do not lead to legal action by victims of the site.

How did Vermelho know that, if true?